Mini Action Shoplog

Leuke creatieve spullen

Toen ik afgelopen week bij de Action was kwam ik enkele wel hele leuke creatieve spullen tegen. Als eerste zag ik enkele hele leuke stoffen sticker papier tegen. Deze had een prachtig design, en hoewel ik nog niet weet hoe ik het kan/ga gebruiken vond ik het te leuk om te laten liggen. Zeker niet voor een prijsje  van €0.89. Verder nam ik nog twee verschillende pakjes met splitpennen mee voor €0.79. Maar waar ik het meest enthousiast van werd.. 

Stencils!!

Dat waren toch wel deze stencils.  Voor €0.67 per pakje krijg je maar liefst 5 stencils met verschillende super leuke designs. en ze hadden ook nog eens super veel verschillende pakjes. Zo had ik voor nog geen €3,50 maar liefst 25 stencils. Super leuk voor bijvoorbeeld het maken van kaarten.

4 gedachtes over “Mini Action Shoplog

Plaats een reactie