Kwantum lichtbak

advent-1-3

De lichtbak van de Kwantum

Toen de lichtbak nog maar net in begon te raken wou ik er al eentje hebben. Toch vond ik er nooit eentje die en mooi en betaalbaar was. Tot ik met mijn vader op een vrijdag bij de kwantum liep. Hier zag ik een hele rij staan, eenvoudige mooie lichtbakken voor nog geen 13 euro. toch twijfelde ik, zou ik hem wel meenemen. Wil ik hem wel echt. Ik zette hem terug en liep verder de winkel in. Halverwege de winkel besloot ik dat ik hem toch moest hebben. Want ik vond hem toch wel erg leuk. Wat ik echter niet wist was dat ik er al eentje in huis had liggen. Hoe ik dat nou niet kon weten?adventswap-1-1-1

Hem al in huis hebben zonder dat ik het weet

In huis had ik namelijk een hele lading pakketjes liggen van de Adventswap. En met geduld wachtte ik de dagen af tot ik ze open mocht maken.Zo ook deze vrijdag, want nog twee dagen en dan was het zover. Op 1 december opende ik mijn eerste cadeautje en plaatste ik bovenstaande foto op instagram. Diezelfde dag kreeg ik een berichtje van mijn swap maatje waarin ze zich bekend maakte. Maar ook schreef ze hierbij;”Ik zag vandaag je foto’s en dacht oh neee…. ik ga je iets geven dat je al hebt en ik dacht nog zo dat je hem nog niet had, haha”. Meteen wist ik waarover ze het had, namelijk de lichtbak die ik net twee dagen daarvoor had gekocht. Nu kon ik hem natuurlijk nog ruilen, maar in een maand van geven is het natuurlijk net zo leuk om er een ander blij mee te maken. En dat heb ik dan ook gedaan, want zeg nou zelf hoe leuk is deze lichtbak!

2 gedachtes over “Kwantum lichtbak

  1. Daphne zegt:

    Graag zou ik de Letterbak van je overnemen als je het nog hebt..
    Ik zoek hem al een tijdje voor bij mijn zoontje op zijn kamer maar ik vis er elke keer naast..
    Groetjes daphne uit Zwolle

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie