Incomming snail mail, Sweet cactus

Snail mail cactus 1.1

Ontvangen

In mijn vorige snail mail artikel kon je zien welke snail mail ik voor Esmee maakte. Maar zoals dat gaat kreeg ik ook weer een prachtige snail mail terug, die ik graag met jullie deel.Snail mail cactus

Cactus, cactus en meer cactussen

Dit is het eerste wat ik zag. een super leuke cactus snail mail. Cactussen is een van de dingetjes waar we beide erg fan van zijn. Grappig was dat ik net kleine cactussen had gekocht voor in mijn kamer. Zo super leuk, en wat ziet de snail mail er ook super leuk uit.

Snail mail cactus 1.2

Snail mail cactus 1.3

Kleine cadeautjes

Ook de binnenkant ziet er super vrolijk uit. Super origineel vond ik de kleine envelopjes met daar achter een lief berichtje. Ook had ze leuke vakjes gemaakt en hierin vond ik super leuke memoblaadjes en washi tape samples.

Snail mail cactus 1.1

Mooi geheel

En over de hele snail mail waren de cactussen terug te vinden, zo super leuk. Ook de kleuren pasten erg mooi bij elkaar.

Een gedachte over “Incomming snail mail, Sweet cactus

Plaats een reactie