Win kaartjes voor Creaweekend Hardenberg

win-hardenberg

Ook aanwezig op Creaweekend HARDENBERG

{{GESLOTEN}} Ja, in mijn artikel over creaweekend Gorinchem liet ik al weten dat ik binnenkort ook ergens anders de make en takes zal gaan geven. Ik ga namelijk op zaterdag (middag) en zondag ook in Hardenberg de make en takes gaan geven. Hoe leuk is dit, make en takes geven op de beurs waar ik al enkele jaren zelf kom als bezoeker. Zou jij hier graag bij willen zijn? Laat dan nu een reactie achter onder dit artikel of op mijn social media onder deze foto. Vertel met wie jij graag naar de beurs wilt gaan en maak kans op 1 of 2 van bovenstaande kaartje. Zaterdag krijgen de winnaars van mij bericht, en maandag zal ik de kaartjes met de post versturen!! 

2 gedachtes over “Win kaartjes voor Creaweekend Hardenberg

    • Luciënne Baarssen zegt:

      Nou, dat zou leuk zijn! Mijn man legt al een tijdje geld apart voor deze beurs ( hoe lief is dat!) dus 1 of 2 entree kaartjes zou zooooo geweldig zijn, dan kan ik hem ook verrassen. 🙂

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

