Plan with me, back to school??

plan with me, back to school 1.2Start back to school

Ook deze week versierde ik weer mijn agenda. Dit keer in een back to school thema. Niet omdat ik zelf weer terug naar school ga maar omdat deze week ik start met de back to school artikelen op mijn blog. maar voordat ik daar mee start dus eerst de layout van deze week.

plan with me, back to school 1.1

Tape kiezen

Het idee begon toen ik deze tape zag liggen bij de big bazaar. Super leuk met een soort wiskunde schrift design. Deze combineerde ik met een smal tapeje van de Hema. Dit in mijn standaard lay out die ik altijd gebruik. boven voor het plannen van mijn to do lijstje en beneden voor het inplannen van mijn artikelen.

plan with me, back to school 1.2

Plaatjes vinden

Toen ik de washi tape had aangebracht ging ik om zoek naar leuke plaatjes of stickers om aan de pagina toe te voegen. In mijn stash vond ik deze leuke school plaatjes. Perfect voor deze pagina. de plaatjes kwamen trouwens uit een uitdruk set van de Action. Sets die ik wel vaker gebruik voor dit soort dingetjes.

plan with me, back to school 1.3

Resultaat

En dit is dan het resultaat een leuke vrolijke maar niet te drukke pagina met meer dan genoeg schrijfruimte.

Hoe ziet jullie agenda eruit? En versieren jullie je agenda ook?

7 gedachtes over “Plan with me, back to school??

  1. Dieuwke zegt:

    Mijn agenda versieren is echt iets wat ik heel graag doe. Ik word vrolijk van het versieren en later weer vrolijk als ik een afspraak erin schrijf en de leuke pagina zie. Ik heb wel een jaaragenda omdat ik niet meer naar school ga. Maar deze blogs en bepaalde video’s onthoud ik zeker voor tips. Altijd leuk om vast inspiratie op te doen.

    Liked by 1 persoon

  2. thehappygirlsblog zegt:

    Ahw, wat schattig zeg! Ik vind het versieren van m’n agenda ook helemaal geweldig. 🙂
    Maar ik moet er nog niet aan denken hoor, terug naar school… Brrr! En dan ook nog te bedenken dat dit schooljaar nog niet afgelopen is, eerst nog even een paar proefwerken, zo op het laatste moment.
    Nee, ik heb liever vakantie!

    Liked by 1 persoon

    • acrealife zegt:

      Haha ja vakantie is ook fijn. Gelukkig duurt het nog even voor de scholen weer beginnen. Maar nieuwe schoolspullen en de diy’s die er bij horen blijven toch wel erg leuk altijd. Vooral als je een dagje in de vakantie niet zoveel te doen hebt, vandaar dat ik deze week ermee ga beginnen!!

      Liked by 1 persoon

      • thehappygirlsblog zegt:

        Ja, haha dat klopt! Eerlijk gezegd vind ik schoolspullen kopen en back to school video’s kijken ook hartstikke leuk om te doen 🙂

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

