Plan with me #2 Paris

Plan with me #2 Paris 1.2Een nieuwe plan with me

Omdat jullie zo leuk reageerden bij mijn eerste plan with me artikel vandaag een nieuwe. Dit keer met vlaggetjes en de Eiffeltoren. Eentje met frisse, zomerse kleuren die denk ik wel goed bij het weer van nu past.

Plan with me #2 Paris 1.1

Blog en dagindeling

Oké zo ziet deze week er dus uit. Voor de washi verdeling gebruik ik eigenlijk altijd een zelfde volgorde. in het bovenste vak schrijf ik vaak wat ik die dag ga doen en onderin plan ik de artikelen voor mijn blog in.

Plan with me #2 Paris 1.2

Wat ik heb gebruikt

Hier zie je de washi tape ietsjes beter. De brede tape komt van de Action vandaan, de smalle heb ik gekocht bij de Hema in de sale. Verder zijn de vlaggetjes geloof ik van een diy kaarten maken kit van de Action. De Eiffeltorens zijn uitgeknipt uit een patroon papierblok van de Action.

6 gedachtes over “Plan with me #2 Paris

    • acrealife zegt:

      Deze agenda heb ik een heel tijdje terug gekocht bij de hema. Denk niet dat ze deze nog hebben. Maar misschien hebben ze wel een schoolagenda, hebben ze ook vaak erg leuke bij.

      Like

Geef een reactie

