Hema shoplog

hema Shoplog 1.2Nog meer inpak spulletjes?

Vandaag alweer een shoplog vol met spulletjes voor de instaswap. Dit keer niet van de Action maar van de Hema. Nog een van mijn favoriete winkels.

hema Shoplog 1.1

Cadeau tasjes

Als eerste kocht ik cadeau tasjes. Deze vind ik zo handig voor het leuk inpakken van cadeautjes. Vooral ideaal wanneer je een cadeautje hebt die niet zo makkelijk is om in te pakken. De gekleurde envelop zakjes waren €1,- en het tasje rechts van de foto was €0,50.

hema Shoplog 1.2

Hemarkt

Ook kocht ik een kaartje voor bij de instaswap voor €0.95. De rest van de spulletjes waren in de aanbieding. Zo heb ik de washi tapjes gekocht voor €0,50 per setje en ook de sticky note’s waren maar €0,50 per setje.

5 gedachtes over “Hema shoplog

    • acrealife zegt:

      Ja, Hema is een fantastische winkel. Heb zelf helaas paar keer washi tape gehad die niet goed werkte, vind de washi tape van Action daarom net iets fijner. Al zijn ze beide erg leuk!!

      Like

Geef een reactie

